obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers
erickiel
CAIWAY luistert niet meer naar de gebruikers vorig jaar zelfde ellende ook in klein irritant beeld, zo word er ook geen gehoor gegeven aan HBO en GO diensten Sad
 
Adios
Bij UPC is Sport 1 in een gewoon venster in volledig beeld te zien. (zender van de maand) Zoals het hoort !!!
 
mvleeuwen
Zeer vervelend om Sport1 te bekijken in een klein scherm en SD. Hopelijk past Caiway het nog aan, want voor mij hoeft het zo niet.
 
Migow
Kun je rekenen? Reken er maar niet op Smile
 
Adios
Dit werkt alleen maar irritatie op de bij klanten en is zeker geen stimulans om een abonnement op die zender te nemen.
Waarom snappen UPC en Ziggo dit nou wel?
 
breaker
Geachte abonnee,

Hartelijk bedankt voor uw mail.

Wij beiden in maart 2014 inderaad alleen Sport1 aan via het showroom kanaal.

Met vriendelijke groet,
Caiway
Johan Werdmuller

Medewerker klantenservice

Ik heb gereageerd op de email waarin stond dat Caiway de hoofdkanaal van Sport1 open zal zetten. Niet dus ook geen excuus.

Wel gaan ze van 3 maart tot 30 maart de Horse & Country TV op hun evenementen kanaal zetten met een lekker groot beeld waar niemand naar kijkt. En Sport1 wat toch goed zal worden bekeken met voetbal en de formule1 die moeten het doen met zo irritante klein scherm.

Wanneer gaat Caiway is naar de klanten luisteren vroeger hadden ze het nog goed voor mekaar nu is het om te huilen
 
Adios
Nooit, vermoed ik.
 
jj1987
Luisteren zullen ze nooit. Ze gaan ook aan instellingen en frequenties zitten die goed werken waarna ze op de fm bijv niet meer om aan te horen zijn.
Vraag me ook altijd af wat ze bedoelen met ''onderhoud aan onze systemen'' m.a.w. rotzooien midden op de nacht aan centrales, waarna er weer vele storingen of onzuiverheden zijn.
Kan niet anders als dat daar een stelletje amateurs werken.
Ze kunnen ook gewoon een textbalk onder het beeld gooien ipv zo'n rot klein scherm.
 
breaker
heb dus een Abbonement genomen op sport1. Omdat ik de formule1 en de moto gp wil kijken. Jammer dat Caiway weer niet luisterd. Heb gelijk film1 en sport1 genomen voor de eerste 3 maanden voor 7,50 per maand. Het is ook eigenlijk belachelijk dat Caiway voor beide abbonementen maar 1hd zender doorgeeft ze geven er meer door. Caiway loopt hier echt mee achter maar zo hebben UPC en Ziggo ook gebreken. Zoals gemis van beide bcc kanalen in hd en duitse kanalen.
 
Adios
Ik snap niet dat Caiway zeker op de glasvezel niet alle HD kanalen van Film1 doorgeeft. Op de glasvezel is toch niet het capaciteitsgebrek wat Caiway zegt wel te hebben op de coaxkabel?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Advertentie