obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers
Highway
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers

Het hoofdkanaal Sport1 Select van betaalzender Sport1 is de gehele maand maart gratis voor digitale kijkers. Niet alleen CanalDigitaal maar ook andere tv-aanbieders, waaronder KPN, UPC, Caiway en Zeelandnet gaan de dienst aanbieden. Dat betekent dat voor velen Formule 1 en UEFA Champions League voetbal live te zien is.

Het is een jaarlijkse actie van Sport1. De tv-zender maakt binnenkort bekend welke sportevenementen via het hoofdkanaal Sport1 te zien zijn.

Met Sport1 kan er 24 uur per dag gekeken worden naar Europese en Internationale sportcompetities en- evenementen waaronder voetbal, tennis, golf en basketbalwedstrijden. De focus van Sport1 Select ligt op het live voetbal, maar daarnaast is er een selectie van golf, tennis, Formule 1, MotoGP, NBA Basketbal en atletiek te zien. Andere tv-kanalen van de betaalzender zijn in deze periode alleen met een Sport1-abonnement te bekijken.

Opvallend is dat Ziggo niet bij de aanbieders zit die de dienst gratis aanbiedt. Mogelijk dat betaalzender Sport1 in de komende dagen alsnog bekendmaakt dat Sport1 Select ook voor digitale Ziggo-kijkers een maand lang gratis beschikbaar is.
Handtekening
Wink
 
breaker
Ik ben benieuwd hoe Caiway dit gaat op pakken. Via de showroom kanaal of via de volledige zender in HD.
 
Adios
Ik verwacht gewoon de normale zender. Caiway kan het toch niet maken als de zender overal in volle HD kwaliteit te zien is dat het bij ons in een armoedig venstertje wordt geplaatst?
 
Migow
Ga er maar vanuit in dat kleine venster. Dit staat er nl. letterlijk:
Bij Sport1 Select beleef je internationale topsport live. De hele maand maart kun je nu gratis kijken naar live wedstrijden uit de Champions League en de mooiste buitenlandse competities; zoals de Primera Division en de Bundesliga. Maar je beleeft ook de bloedstollend spannende eerste races van het geheel vernieuwde Formule 1-circus. En kijk bijvoorbeeld live mee hoe de beste Nederlandse golfer van dit moment, Joost Luiten, het doet in de European Tour. Op de Zender van de Maand Maart Sport1 Select volg je verder NBA Basketball, 6 Nations Rugby, MotoGP en het beste damestennis in de WTA. Live internationale topsport op Sport1 Select, de hele maand gratis te beleven op voorkeuze 19 .
 
breaker
Dit zal inderdaad gebeuren via het Showroom kanaal 19 & via het hoofdkanaal van Sport1.
Beide zijn open en toegankelijk, ook zonder smartcard.
Dit gaat in vanaf 1 maart.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en veel kijkplezier gewenst.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Ik hoop dat ze gelijk hebben.
 
Caiway Webcare
Beste gebruikers,

Op het laatste bericht wil ik vanuit Webcare iets recht zetten. Enkel kanaal 19 is te gebruiken voor Sport1 vanaf 1 maart.
Kanaal 311 blijft achter de smartcard zitten en enkel te ontvangen met het abonnement van sport1.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste gebruikers,

Op het laatste bericht wil ik vanuit Webcare iets recht zetten. Enkel kanaal 19 is te gebruiken voor Sport1 vanaf 1 maart.
Kanaal 311 blijft achter de smartcard zitten en enkel te ontvangen met het abonnement van sport1.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout


En dat noemt men een maand gratis kijken??
Caiway zal dus wel weer de uitzondering zijn, want je maak mij niet wijs dat UPC dit ook zo doet. Doe dan niks, want dat is toch geen kijken haha
Wat een blamage. Sorry dat ik dit zeg hoor.
De een binnen caiway geeft aan zowel kanaal 19 alsmede het hoofdkanaal en nu weer dit antwoord.

En het gaat mij eigenlijk helemaal niet aan, want ik heb sport1 als pakket sedert een aantal weken.
Tjaa en nu zag ik dat het 3 maanden voor 5 euro per maand is. Lekker dan. Was ik dus te vroeg met sport1 nemen. Smile
 
breaker
UPC en meer providers geven de select kanaal allemaal door. Waarom Caiway op zo klein schermpje?
Sport1 geeft dit open maar Caiway geeft dit weer op zo achterlijke showroom kanaal.

Ik was best tevreden over dit omdat ik 2 formule1 races gratis kon volgen. Maar nu ben zeer teleurgesteld omdat je eerst lekker wordt gemaakt. Niemand gaat Sport1 volgen via een de showroom kanaal
 
Adios
Bij UPC krijg je het gewone beeld en geen achterlijke sjabloon erom om heen. Ik snap Caiway niet. Al jaren klagen de abonnees dat het beeld niet te volgen is op het minischerm zender van de maand en toch gaat Caiway hier toch mee door!

Luistert Caiway ooit weleens naar zijn abonnees? Als andere aanbieders begrijpen dat het geen kijken is zo, welke intelligentie ontbeert Caiway dan waardoor ze dit niet snappen ???
 
breaker
Helaas is Sport1 select in een klein schermpje te volgen en ook in SD.

Waarom niet de SD en de HD kanaal open zetten. Ik was al blij Sport1 gratis werd voor 1 maand om zo de eerste formule1 race gratis te kunnen volgen. Dat is niet te doen met zo kleine scherm. Volgens vraag je dit via de mail hoe Caiway dit gaat invullen en dan wordt er gezegd dat de hoofdkanaal open gezet zal worden.

Ik las op totaaltv dat Sport1 select met UPC te volgen is op op een evenement kanaal met er banner in beeld dat is ook niet te volgen.

Ik hoop dat Caiway hier naar luistert.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Advertentie