obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Software update Humax 5050c
desperado_nl
Ik heb van alle kanten vernomen dat er een nieuwe software update voor de Humax 5050c beschikbaar is, met heel wat interessante verbeteringen. Helaas kan ik hem op het kabelnet van Waarder nog niet binnen halen. Weet iemand of er een manier is om de update ergens te downloaden en via de USB poort te installeren.
 
maanmist
Ik heb hem dan al wel geupdate maar veel noemenswaardig verschil heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Zal misschien wel toeval zijn maar sindsdien is mijn signaalsterkte zelfs verminderd.
Kwaliteit blijft wel 100 %.
Dit schijnen de verbeteringen te zijn:

(Bron: site Humax)

De software update voor de HUMAX iHDR-5050c is nu beschikbaar.
Onderstaand de belangrijkste punten die zijn aangepast:

1. Miniatuurafbeeldingen voor opnames aangepast
2. EPG informatie nu volledig weergegeven bij uitgebreide beschrijving
3. De zendernaam wordt voortaan op de juiste wijze aangepast bij wijzigingen op het aangesloten netwerk
4. HDMI opstart bijverschijnselen (groene beeldflikkering, groen beeld bij opstarten IHDR-5050c) gecorrigeerd
5. Reserveren van opnames
6. Verkeerde aanpassing van HD zenders bij netwerk aanpassingen gecorrigeerd
7. Ondertiteling/teletekstwerking verbeterd
8. Verbetering wis functie
9. Uitbreiding van timeshift functie: Het is nu mogelijk om de timeshift buffer te gebruiken voor opname
Gewijzigd door maanmist op 27 mei 2010, 07:13
 
starmen
Ik ben ook benieuwd naar de verbeteringen, maar ik krijg nog steeds de melding "Geen nieuwere software gevonden".

maanmist, kun je misschien aangeven hoe je de update hebt kunnen uitvoeren ?
 
maanmist
Ja hoor,
menu- installatie-software update, Smile
 
starmen
Dat is vreemd, ik kreeg tot gisterenavond nog steeds de melding "Geen nieuwere software gevonden" als ik een update probeerde uit te voeren.

In welk postcode gebied val je ?
 
maanmist
Westland 2675,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software update Humax 5050c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Advertentie