obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing
jj1987
In Hendrik-Ido-Ambacht geen Megastad FM. Tuner afgestemd op 105.4Mhz maar geen zender!
Op meerdere locaties geprobeerd. Het betreft hier analoge radio.
Ook zou Radio decibel (die alle andere Caiway klanten wel analoog hebben) welkom zijn.
Nooit begrepen dat wij geen decibel hebben!
Lijkt me kleine moeite om het aanbod in H.I.Ambacht gelijk te trekken aan alle andere abonnees.
Voor mijn gevoel kijken ze naar de mensen die analoog luisteren totaal niet meer om. Zenders die ontbreken. 2x radio 538 1x gewoon 538 en een frequentie verder ook 538 met in de RDS "538 digitaal"
En dat ook nog eens met een groot volumeverschil!
Trouwens alle analoge zenders zijn vrij zacht doorgegeven.
Volume moet een stuk verder open voor normaal volume.
VU meters komen licht op. Op mijn equalizer.
Een tijd geleden hier ook al over bezig geweest maar caiway maakt zich er weer met een belachelijk overzichtje speciaal voor Ambacht vanaf. https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/diensteninuwgebied/hendrik-ido-ambacht# Wat is t nu voor moeite voor een bedrijf als Caiway Decibel toe te voegen. Transmitter in kopstation met Decibel en klaar is Kees. Alle zenders even nalopen en volume bijstellen. Waarschijnlijk gaan ze dit nooit doen, maar wel 2x 538 doorgeven. Schiet mij maar lek.
Heb veel analoge tuners staan puur uit hobby.
In de huiskamer luister ik digitaal.
 
jj1987
Ineens is 105.4 weer terug! Vreemd!, wat me wel opviel is dat er de ene keer wel 2x 538 op zit, en de andere keer weer niet.
De ''538 Digitaal'' is dan weg. En op een ander moment terug. Stiekeme kabelkaper? Ik hou het in de gaten.
Nu is Skyradio en Sublime FM weg!
Gewijzigd door jj1987 op 17 februari 2014, 14:14
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie