obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
dhcp
Requiem
Laatste paar maand veel gezeik met de dhcp server. Elke keer als ik mijn router een change doe en moet rebooten is het weer afgelopen. Geen ip adres van de dhcp server. De lease tijd staat ook wel erg laag? (30 min) dus elke 30 kan je theoretisch een nieuw ip krijgen van caiway...al dat je natuurlijk hele grootte kans heb dat je dezelfde krijgt. Zelfs na het clonen van mijn mac adres helpt niet. Kan weer 30 min wachten. Ik mijn ziggo tijd was de lease tijd 5 dagen. Waar is hij bij caiway zo kort?

edit: het leeft weer
24:45 dhcp client: bound ******** via 62.45.124.1 during 1800 seconds.
Gewijzigd door Requiem op 13 februari 2014, 18:00
 
Requiem
RT-AC66U met de laatste merlin build Smile het probleem ligt ook niet in mijn router Wink maar die die achterlijke lage lease tijden van caiway Smile waarom zou je elke 30 min een nieuw ip adres aanvragen?
 
Requiem
Ben inmiddels terug gegaan naar een eerdere versie van de merlin firmware. Had iok problemeb dat mijn ps3 steeds disconnect. Nu heb ik geen lroblemen met de ps3 en lijkt erop ook niet meer met dns.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dhcp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
melding "fail to retrieve ip adress from DHCP server" Hardware instellingen : 5 18 feb 2015
Overstap naar DHCP Nieuws van CaiWay/Delta : 27 30 nov 2010
DHCP en IP adres wijzigen. Algemeen : 3 09 sep 2010
DHCP instellen op de WL500g Deluxe (ASUS) Algemeen : 2 19 aug 2010
dhcp werkt niet lekker Nieuws van CaiWay/Delta : 7 14 aug 2010
Advertentie