obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Diverse zenders missende/storende
Herdervriend
Hebben anderen ook last van storingen bij FOX? Word er een beetje gek van. En t blijft maar doorgaan.

En dat (voor Gouwenaren dit) GouweStadTV, de Webcam van Gouda, Krant van Gouda etc het niet doen.
Tevens, betalen we apart voor Fox Sports, maar ook die zender doet t na maanden nog niet bij ons.
Van 60 tot 70 doet helemaal niks tv. En als je kanalen boven de 130 opzoek crasht t kastje van de tv.

De verdere problemen laat ik er maar buiten. Want dan word t verhaal weer erg lang.
 
Adios
Ik vind je niet erg duidelijk met je verhaal.

Gouwestad, webcam Gouda etc zijn Rekam zenders. Missschien een storing bij de Rekam zelf?

Wat hoort er op 60 tot zeventig te zitten ?

Je betaalt al maanden voor Fox Sports maar je hebt geen beeld al maanden?
Kom je daar nu pas mee?

Dan had je toch allang aan de bel moeten trekken en geen abonnementsgeld daarvoor hoeven te betalen?

Nu is het netwerk van Rekam vrij slecht, maar ik kan gezien wat jij schetst niet uitsluiten dat er bij jouw binnenhuisinstallatie dingen niet goed zitten.

Vertel eens wat meer daarover?
 
Herdervriend
Sorry, was meer een algemene vraag of meerderen er last van hadden, dus dacht dat dit genoeg informatie was. Ik heb er ook niet zo'n last van als afgelopen maanden met me internet dus ik had geen direct antwoord verwacht xD

Alles wat in dit huis vervangen kon worden is vervangen (oftewel vernieuwd) naar Caiway zover ik weet, tich keer gemeten door Caiway en eigen ICT-er, en ze zeggen elke keer dat alles goed is, dus daar ligt het in ieder geval niet meer aan.

Dacht dat, sinds heel Gouda verplicht moest over gaan naar een digitale aanbieder, dat deze zenders van Caiway werden. Zeker ook omdat wij tot en met September 2013, toen wij volledig dus naar Caiway overgingen, alles nog wel werkte namelijk. (Althans die zenders, tv storingen waren toen wel stukken erger dan nu). Zenders 60 tot 70 zijn nu zenders van zo'n muziek-station, althans dat staat er als je I drukt. Maar voorheen waren het zenders uit de regio. Dus GouweStad, webcam, Gemeente Nederlek, Gemeente Bodegraven-Reeuwijk tv en al dat soorten gedoe. Maar nu ontvangen we die ineens niet meer. En ik heb alle 100den zenders afgezocht, want ik wil wel de bewegende beelden van de webcam zien van onze mooie binnenstad. Maar niks kunnen vinden.

Ik weet niet de exacte details rondom Fox Sports, 1 en 3 doen het wel, maar 2 blijft het niet doen. Althans, ik kijk geen Fox sports, dus deze informatie heb ik van mijn pa, die zowat alleen naar die kanalen kijken. Mijn ouders hebben al tich keer contact met Caiway opgenomen hierover, ze zouden ervoor zorgen dat dit probleem opgelost was. Toen zeiden ze dat ze het ineens vergeten waren en ze het zouden doen. Maar tot op heden, 5 maanden later, nog steeds niks. En ja we hebben contact zoeken opgegeven. Het abonnementsgeld betaald verder mijn ouders, dus hoe t verder zit weet ik niet.

Merk nu op dat t vanavond niet alleen Fox is, maar meerdere kanalen, al is t bij Fox t ergste. Bizarre is dat die zender altijd voor problemen zorgt, sinds dat die bestaat (kanaal 20 dus bij Caiway), geen storingen volgens Caiway, t zijn n soort vastlopers, dat je ineens een 6hoekig vakje ziet over t beeldscherm of dat t geluid stil loopt. Ik kan t niet al te best uitleggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse zenders missende/storende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie