obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
geen geluid entone 515
niscayah
vanaf 31 december 16.00 uur spontaan geen geluid meer via de entone (amulet 515)
Hebben andere gebruikers hier ook last van?
De mute toets is niet ingedrukt.
Links boven in het scherm staat een luidspreker met een X!!! (zie bijlage)
In de zenderinformatie staat een luidspreker met een ?
Glasvezel modem en entone al meerdere keren gereset bekabeling UTP HDMI nagekeken geen resultaat,dus maar weer over gegaan op de coax!!!!!!!
 
Migow
Dit heb ik van forum caiway:

U kunt de afstandsbediening uit de Mute stand halen door te toetsen 'volume zachter' en gelijktijdig de 'OK' toets.

Met vriendelijke groet,

Harma

Succes
 
Adios
Dit probleem doet zich ook voor bij de Airties die Caiway in Krimpen en Loenen gebruikt. Is dus een fout in de speciale Caiway software
 
niscayah
Bedankt voor je reactie die poging heb ik al gedaan maar dit heeft geen resultaat.
Dit probleem is spontaan ontstaan.
 
niscayah
Na opstart entone 515 weer volume zachter en ok toets gelijktijdig indrukken wachten tot menu 2x knippert geluid is weer terug.
Toch raar dat dit spontaan ontstaat!!!!

Probleem opgelost.
 
Migow
Dat is mooi. Ik heb ook entone 515, maar sedert ik een smart tv heb gebruik ik de entone zelden meer. Gewoon via coax en CI+ interface werkt stukken prettiger. Alles te bedienen via tablet. En uitzending gemist gewoon via apps op tv.
 
Adios
Alleen jammer dat Caiway de coaxkabel langzaam links laat liggen. Nieuwe HD zenders komen alleen op de glasvezel, zegt Caiway. De coaxkabel zit namelijk bij hun vol.........

Dus je kan nog zo blij zijn met een ingebouwde digitale kabeltuner. Caiway probeert je met man en macht te loodsen naar de geweldige Entone!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen geluid entone 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie