obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Kopiëren harddisk amulet 515
Vat
Sinds kort heb ik het alles in een glaspakket van Caiway. Ik kreeg daarbij de Amulet 515 inclusief interne harde schijf meegeleverd. Alles keurig zelf geïnstalleerd, inclusief het vervangen van de COAX kabel en aansluitingen in huis voor UTP. Alles werkt goed (tot nu toe). Is er iemand die weet of het mogelijk om de opnames, gemaakt op de interne schijf van de Amulet 515 te kopiëren naar een extern medium (externe harde schijf o.i.d.). Om zodoende opnames langer te kunnen bewaren?
 
Vat
Beste Optimizer,
Bedankt voor je antwoord. Maar is die USB aansluiting die op de amulet 515 zit ook niet te gebruiken om aan te sluiten op de pc om zodoende contact te maken met de hdd van de amulet 515?
 
cawul
Oud bericht, ik weet het, maar ik had/heb dezelfde vraag, die ik eigenlijk al veel eerder had willen stellen.
Neem aan dat het niet mogelijk is?

Men moet 'dan maar' gebruik maken van een Humax via COAX.

Maar ja, je weet pas achteraf of iets zodanig interessant was dat je het zou willen bewaren, m.a.w. je neemt het in 1e instantie op op je Entone.

Ik vind het wel een gemis hoor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kopiëren harddisk amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opnemen & afspelen Entone Amulet 515 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 29 26 feb 2018
handmatig opname entone amulet 515 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 14 13 nov 2017
Entone Amulet 515 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 7 07 apr 2016
Entone amulet externe harde schijf aansluiten Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 30 jan 2015
Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515 Hardware instellingen : 6 23 dec 2014
Advertentie