obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway heeft het snelste internet van alle aanbieders in Nederland volgens Netflix!!
Adios
http://ispspeedindex.netflix.com/neth...etherlands


Dit is toch positief nieuws voor Caiway.

Dus alle mensen uit Gouda en omgeving, voortaan niet meer zo zeuren hoor Smile
 
Requiem
Nu eens stabiliteits/uptime/klantvriendelijksheid test.....
 
darkstalker
Dat is onfortuinlijk genoeg niet iets wat een algeheel beeld schetst over een provider. Zo kunnen ervaringen per wijk zelfs verschillen. Zo heb ik hier in Maassluis RETEstabiel verbinding op glasvezel, en ook op de kabel was het al anderhalf jaar stabiel, dus ik heb ook de helpdesk lang niet nodig gehad. Maar een collega van het werk klaagt nog wel eens (kabel) dat haar vaste telefonie er regelmatig een hele dag uitligt in het weekend.
En dan heb je Gouda... tja, wat moet je daarover zeggen. Ik zou het geeneens in overweging nemen mocht ik ooit verhuizen. Pfft
 
Adios
Inderdaad Gouda, Caiway zou speciaal voor het Rekam netwerk, veel lagere tarieven moeten hanteren, vanwege het veel slechtere product wat ze daar kunnen leveren.

Wrang is dat de coax alles in 1 pakketten veel duurder zijn dan die van de glasvezel wat snelheid betreft. Er klopt dus eigenlijk geen bal van de tariefstructuur in Gouda. Maar Caiway heeft daar blijkbaar nooit overnagedacht gezien de voortschrijdende exodus naar andere aanbieders in Gouda.

Ik spreek aardig wat mensen in Gouda en ik heb altijd gehoord dat men het een verademing vond om over te stappen op ADSL. Blijkbaar veel stabieler dan de Rekam.

En deze ellende duurt al jaaaaaaaaaaaaren.
 
Requiem

Quote

darkstalker schreef:

Dat is onfortuinlijk genoeg niet iets wat een algeheel beeld schetst over een provider. Zo kunnen ervaringen per wijk zelfs verschillen. Zo heb ik hier in Maassluis RETEstabiel verbinding op glasvezel, en ook op de kabel was het al anderhalf jaar stabiel, dus ik heb ook de helpdesk lang niet nodig gehad. Maar een collega van het werk klaagt nog wel eens (kabel) dat haar vaste telefonie er regelmatig een hele dag uitligt in het weekend.
En dan heb je Gouda... tja, wat moet je daarover zeggen. Ik zou het geeneens in overweging nemen mocht ik ooit verhuizen. Pfft


Als ik het geweten had was ik inderdaad niet naar Gouda verhuist. Maar na 2,5 jaar gezeik te hebben gehad met internet is het nu al een jaar stabiel. Eerlijk is eerlijk. Denk dat het nu 3-4 per jaar er een keer uit ligt en vaak na modem reset weer online. TV daarin tegen valt het signaal 2-3x per dag er 2 sec uit. Dan is het even zwart beeld met een E code en dan is het er weer. Ik neem dit op de koop toe omdat als men weer aan de verbinding gaat zitten ik weer problemen ga krijgen qua internet. Maar de prijs/kwaliteit is zeer krom in Gouda. (Als ik ga verhuizen is 1 van mijn eis glasvezel Wink)

Ben maar eens gaan graven en zie hier toch een leuk abonomentje:


Dubbel de download snelheid en upload snelheid....zelfde prijs.
Gewijzigd door Requiem op 10 december 2013, 08:02
 
Mario
Dat de snelheid in Gouda zo laag was, komt waarschijnlijk omdat sommige nog met een Deltakabelmodem DKKM101 uit 1997 zitten met een snelheid van 9 Kbps Wink die werd in Gouda Gemaakt.
 
darkstalker
Hallo buurman Pfft
Goeie ouwe (noob) tijd voor mij. Ik dacht toentertijd dat hoe hoger de ping, hoe beter! Grin
 
Mario
Hee buurman, nee wij mogen zeker niet klagen, over de snelheid want die is al jaaaaaaren stabiel voor wat je er voor betaald.
ik vond trouwens nog een contract uit 1997 ik was de 2089ste klant die aangesloten werd. PC 16 jaar caiw.. tijd voor een feesie (van hun kant)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway heeft het snelste internet van alle aanbieders in Nederland volgens Netflix!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie