obey-robots.txt
10 December 2016, 05:59
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken

Ervaringen met storing/blokvorming bepaalde HD zenders

Joppe68
Beste forummers,

Sinds een paar maanden kijk ik HD TV, rechtstreeks via de ingebouwde DVB-C tuner van mijn door Caiway CI+ gecertificeerde, NIEUWE Samsung TV, de 40LE750U1P.

Sinds die paar maanden heb ik om de havenklap diverse storingen op sommige HD zenders. Vaak de RTL-en, Net5 en de 2 Belgische zenders. De storingen duren soms maar even maar komen elk uur wel een paar keer voor.

- blokvorming in het beeld. soms i.c.m. stilstaand beeld en blijven hangen van het geluid
- niet synchroon lopen van beeld en geluid (vooral de Belgische zenders) op sommige zenders of bij sommige programma's

TV heeft alle nieuwste upgrades. Caiway heeft op afstand het (retour)signaal getest en dit is goed. Drieweg splitter is van de Caiway. Goede bekabeling. Signaalsterkte tijdens optreden van de storing = 100%. Wat kan dit dan nog zijn?

Langzamerhand begin ik te twijfelen of het niet ligt aan de doorgifte door Caiway. Caiway verdedigt zich door te zeggen dat er de laatste tijd wel vaker van dit soort meldingen zijn, maar dat zij ook afhankelijk zijn van aanvoer van signalen door derden.

Wat kunnen wij hier met zijn allen aan doen? Caiway lijkt een beetje teveel bezig te zijn met kwantiteit ipv kwaliteit en groeit uit zijn jasje. Ze maken een hoop reclame met het grootste aantal HD zenders in het basispakket. Ik betaal een hoop geld voor HD TV met kinderziekten, zo lijkt het. Moet ik dit accepteren of zijn er meer forummers die zich herkennen in mijn verhaal en zich storen aan deze HD storingen?

Eigenlijk zou je korting moeten eisen op je abonnement, zolang Caiway nog geen storingsvrije HD TV kan garanderen......

J.
Gewijzigd door Joppe68 op 21 mei 2010, 20:47

nolensvolens
Een dergelijk probleem is al eerder aangekaart in:
http://caiway.geb...read_id=57

Ik heb diezelfde storing als je beschrijft nog steeds hier in Schiedam. Ik zie het verschijnsel van een blokvormige verstoring van het beeld gedurende 2 a 3 seconden, en dat maximaal 1 a 2 keer per uur. Ik zie het op een Samsung TV aangesloten op een DCBH360R HD-modem, een Grundig TV op een 2e DCBH360R en een Samsung LE32B650 met CI+
Mijn enige conclusie is dat het probleem in de aanvoer van het Caiway signaal zit.

Gezien deze en andere meldingen is het te hopen dat Caiway geen struisvogelpolitiek bedrijft.
Gewijzigd door nolensvolens op 29 mei 2010, 22:09

maanmist
Ik vindt de beeldkwaliteit ook niet bepaald overweldigend hier in 2675.
Maar ik vindt het juist bij de niet HD-zenders.

Spidey
Heb regelmatig last van blokvorming en pop_up fout E48.
Dit is volgens mij na het omzetten van het analoog naar digitaal.

Alles gecontroleerd en geen fouten van de aansluitingen.

Vaak is deze storing op de kanalen die hoger zitten van Ned1,2,3

Bij de helpdesk hebben ze geen info voor deze storingen. (Kijken deze niet naar de TV)??

Heeft iemand een goede tip!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen met storing/blokvorming bepaalde HD zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing 6 04 december 2016, 16:50
Storing Bluetooth op wifi Algemeen 2 11 november 2016, 18:11
Storing coax, Krimpen aan den IJssel Digitale radio of televisie storing 3 29 augustus 2016, 10:07
Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november Algemeen 6 31 juli 2016, 13:29
Missende zenders Digitale radio of televisie storing 3 11 juli 2016, 16:07
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:30:59
| Highway06:49:34
| 2fast4u06:54:34
| Solaris07:16:17
| erickiel09:05:46
| vossoft10:07:18
| Bordewolf11:45:56
| flipje12:42:01
| Sandwedge13:51:55
| markmart20:10:57
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.