obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
samsung le32c650
magicwizz

Quote

digital8 schreef:
Nou het testen heeft ondertussen lang genoeg geduurd denk ik Pfft

Het werkt allemaal zonder problemen met in acht neming dat het alleen werkt met de oude kaart met de nieuwe krijg ik het niet werkend.


In de inmiddels V6 lijst van gevalideerde tv staat die er wel bij! Er staat ook een minimale software update bij die je zou moeten uitvoeren. Is die ook al gedaan? Op zich zou je die kunnen vinden op de site van samsung.

Het is wel vreemd dat de oude kaart wel werkt in de CI+ Cam en de nieuwe niet. Misschien dat met een update het probleem is opgelost Wink

LCD C650 Serie
LE32C650L1WXXN
LE37C650L1WXXN
LE40C650L1WXXN
LE46C650L1WXXN
LE55C650L1WXXN
LE60C650L1WXXN

Minimale software versie T-
VALDEUC-1013.2
Gewijzigd door magicwizz op 14 oktober 2010, 19:30
 
digital8
Ik heb vanmiddag de laatste firmware (van 1013.2 naar 2003.0) van de Samsung site via USB op de TV gezet en nu werken beide kaarten dus zowel de nieuwe als de oude.

Verder is de communicatie tussen kaart en CI+ Cam ook sneller, ik zal even uitleggen wat ik hiermee bedoel.

Oude firmware 1013.2.:
Als je de TV op bv. Sci Fi Channel (of een andere gecodeerde zender) zet en dan de TV uit en weer aan zet duurde het zo'n 5-10 seconden voordat je beeld had, in die 5-10 seconden kreeg je een melding dat je die zender niet kon zien vanwege de codering, uiteraard kreeg je dit alleen bij het opstarten van de tv en niet bij het zender wisselen.

Nieuwe firmware 2003.0.:
Als je de TV op bv. Sci Fi Channel (of een andere gecodeerde zender) zet en dan de TV uit en weer aan zet krijg je 1-2 seconden een zwart scherm en daarna kun je de gecodeerde zender kijken dus de melding krijg ik niet meer te zien, dit is zowel met de oude als met de nieuwe kaart.

Al met al is dit dus een enorme verbetering op twee punten, ook nieuwe Caiway kaarten worden ondersteund en de communicatie tussen smartcard en CI+ cam module is verbeterd.



Als ze bij Caiway nu ook nog eens zorgen dat het TV signaal en het Internet signaal niet 2-3 keer per week uitvalt (soms minuten soms uren) ben ik helemaal tevreden.
Gewijzigd door digital8 op 18 oktober 2010, 00:59
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'samsung le32c650', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Bronlijst op Samsung TV Instellingen software : 4 30 jan 2017
Advertentie