obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Specificaties Entone's 400 vs. 515
gamespel

Quote

subsense schreef:

Ja, top! die van de 510/560 (waar de 515 onder valt) ziet er goed uit!
Maar ik heb er nog geen gevonden van de 400.

Interessant is dat de 515 dus en stand-by heeft van 0.5W in standby mode!!
Ik hoop dat iemand dat voor me kan testen.
Dan heb ik een goed argument om mee naar Caiway te gaan.


De 510 zal 0.5W in standby hebben, omdat deze niet op kan nemen.

Volgens Caiway en wat eigenlijk ook wel gebleken is uit het hitteprobleem is dat bij Entone's met harddisk, deze harddisk altijd een zender blijft 'opnemen' en dus veel meer zal verbruiken.
 
subsense
Nou, na een telefonische melding (en dus niet via twitter) heb ik na "onderzoek" vanuit Caiway ook een Entone 515 ontvangen.
En ik moet zeggen dat deze een stuk beter werkt.
Ook de Harmony (Ja, ik moest Harmony opnieuw configureren) werkt veel beter. De 515 staat inmiddels in de database. Ik heb Amulet-515 ingevoerd. (wellicht dat de 400 er nu ook instaat).
Tot nu toe uiterst tevreden, nog steeds geen top apparaat. Maar een verschil van dag en nacht met de 400.
Zorgelijk dat Caiway de 400 niet overal vervangt en de schade verhaalt op Entone. Caiway stelt zich hiermee, naar mijn mening, onnodig in kwaad daglicht.
 
cawul

Quote

subsense schreef:

Maar een verschil van dag en nacht met de 400.


Vraagje: in welk opzicht?

=
 
subsense
De reactie is sneller, veel sneller. Meer instel mogelijkheden in het menu (o.a. het dimmer van de felle blauwe leds), de 515 wordt wel herkend door de Logitech Harmony software (de 400 inmiddels wellicht ook) NPO gemist laadt sneller. Wordt niet meer zo heet. En scheelt me 20 euro (of meer) per jaar aan stroomkosten.
En vast nog wel meer als ik hem langer in gebruik heb,
 
gamespel
Heb zelf nu ook de 515, maar een echte vooruitgang vind ik het nog niet.....

- Verbruik standby ligt nog tussen de 6 en 7 Watt
- Reageert nog steeds traag
- Word gewoon nog warm in Standby (niet zo heel erg warm als de 400)

Stekker is inmiddels weer uit het stopcontact getrokken en hij verdwijnt weer in de doos.

CAIWAY STOP EENS MET DIE TROEP UIT TE LEVEREN AAN MENSEN!!!!
 
Adios
Ik schrik me echt een hoedje. Nog steeds geen fatsoenlijk IPTV ontvanger die naar behoren werkt. Vind je het niet zonde dat je er nu wel huur voor betaalt maar niet gebruikt?

Kan je beter naar het glasvezel instappakket gaan zonder die vreselijke Entone ontvanger, waar blijkbaar Caiway zelf nog steeds heel erg mee in zijn nopjes is...
 
gamespel

Quote

4K schreef:

Ik schrik me echt een hoedje. Nog steeds geen fatsoenlijk IPTV ontvanger die naar behoren werkt. Vind je het niet zonde dat je er nu wel huur voor betaalt maar niet gebruikt?

Kan je beter naar het glasvezel instappakket gaan zonder die vreselijke Entone ontvanger, waar blijkbaar Caiway zelf nog steeds heel erg mee in zijn nopjes is...


Het instappakket heeft weer een lagere snelheid..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Specificaties Entone's 400 vs. 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie