obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing analoge radio is weer terug
Adios
Het beste is gewoon eerlijk de providermonitor in te vullen. Jullie ervaringen met de helpdesk stroken met de maandelijkse uitkomst van de providermonitor en zal Caiway stimuleren tot verbetering.

Ze trekken zich de huidige uitkomst van de providermonitor zeer aan, gezien de oproep aan de abonnees om massaal mee te doen aan de providermonitor.

Waarom wordt het radioaanbod niet gelijk getrokken in Hendrik Ido Ambacht met de andere Caiwaygebieden?

Lijkt me niet meer dan normaal dat je daar een reden voor hebt en de ontevreden klant deze meedeelt.
DAT IS COMMUNICATIE !!
 
jj1987
Vd week 2 dagen erg slecht geluid analoog q-music.
Melding gemaakt en al snel reactie van Harma.
De storing is bekend en er wordt aan gewerkt volgens haar.
Mijn melding is gekoppeld aan mijn email en ik zou een mail krijgen wanneer de storing verholpen is.
Een dag later was de storing ineens weg. Een melding via email bleef uit...
Over de vraag waarom Ambacht het normale aanbod niet krijgt blijven ze omheen draaien.
Dat er geen plannen zijn het aan te passen. Maar waarom en hoe of wat is mij niet bekend maarja! We doen t er maar weer mee.
Of de storing dus vanzelf over is gegaan en vd week dezelfde problemen weer terug zijn, of dat er daadwerkelijk iets aan gedaan is??
Ook staan er meldingen dat er onderhoud gedaan word "aan de centrale netwerkcomponenten"
Wat ze gaan doen god mag t weten, kennelijk vervangen ze apparatuur. Maar die paar analoge fm zenders goed inprogrammeren en nalopen of ze storings vrij zijn is dan teveel moeite...
Ik blijf t vaag vinden. De radio die ze hier aanbieden is dus bij niemand bekend. Geen zenderlijst geen info helemaal niets! Het is dat ik t geen gezicht vind anders had ik een vette fm antenne op t dak geknald.
 
Adios
Je kan altijd nog overstappen op DAB. Dan heb je helemaal geen knoert van een Antenne nodig en kun je nu al 27 zenders ontvangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing analoge radio is weer terug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Dolby is terug! Interactieve TV, Pay Per Event : 2 20 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Advertentie