obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Modem lampje> NOGSTEEDS geen monteur > Geen Router
DragonChaser
Zoals in het te lang onderwerp beschreven :

Modem geen Glas verbinding > NOGSTEEDS geen moneteur > Geen Router


Dit gaat mijn pet te boven, half uur aan de lijn gezeten met caiway begin vorige week, alles juist geïnstalleerd gecheckt etc.
Ondanks dat alles goed zit blijkt dat het tweede lampje (onder power) niet brandt, dit zou betekenen dat er een glasvezel probleem is (met de bekabeling??).

In ieder geval na contact met caiway zou een monteur bellen, week verder en nog steeds niet gebeld? ten tweede heb ik mijn router ook niet binnen maar wel het alles in 1 pakket, dit al 6 weken verder ongeveer??.

Nou moet ik weer vandaag een half uur aan de lijn hangen in de hoop dat ik iemand te pakken krijg? dit gaat mijn pet te boven.

Ik wil gewoon dat er vandaag nog liefst een monteur langskomt, op deze manier kan ik ook mijn nieuwe bedrijfsdiensten niet lanceren.

Indien niet spoedig opgelost ben ik genoodzaakt snel over te stappen want ik kan zo echt niet verder, het is niet dat ik hiervoor kies maar gewoon niet anders kan.
 
DragonChaser
Status update: Er is een wijk monteur langsgeweest, niks over gehoord, vervolgens is er een afspraak gemaakt voor vrijdag middag zonder dat wij hier iets van wisten.

Ten tweede router bestelt maar niet verwerkt bij caiway, hier ben ik momenteel nog naar aan het onderzoeken.

Tevens citerend de vorige medewerker: Router komt er later aan komt goed.
Nieuwe medewerker: Router nooit besteld.



Router is 100% zeker betaald en besteld, kan als iemand dit van Caiway leest mij even garanderen dat ik niet straks 2 krijg?
Gewijzigd door DragonChaser op 30 september 2013, 15:05
 
DragonChaser
Update: de FTU in de meterkast was gewoon op meerdere plaatsen gebroken (het glas dan).

Snelle response van monteurs: vrijdag. conclusie getrokken door een expert, deze man snapte precies wat hij deed.

Nu straks(maandag) komen ze het repareren.
 
DragonChaser
Update: Probleem gaat verder door er schijnt nog een breuk te zijn ongeveer 10m verderop, buren waren niet thuis dus konden ze het niet fixen.

Router zal ik ook nooit zien dus!
AngryAngryAngryAngryAngry
 
rhuijben
Enig idee hoe je al die fiber schade opgelopen hebt?

Tuin/stoep verzakt?

Balen zeg... sterkte.
 
DragonChaser

Quote

rhuijben schreef:

Enig idee hoe je al die fiber schade opgelopen hebt?

Tuin/stoep verzakt?

Balen zeg... sterkte.


bedankt!


Nee dit zijn allemaal kabels intern waar wij dus gewoon niet bijkomen en zitten niet ondergronds, wie dit heeft geinstalleerd bij ons was gewoon dronken?.


Vind het alleen asso dat ik zolang moet wachten om gebruik te kunnen maken van de router en dan ook nog doodblij zeggen wacht nog ff 2 weken na activeren van glas, dan ga ik niet eens beginnen over de schade die mijn bedrijf nu heeft door dit soort fratsen.

Als de monteurs schrikken van hoeveel mis er is!...dan moet het wel mis zijn.
 
DragonChaser
Ik heb naderhand zoveel dingen gehoord ik weet niet wat het is.

maar naderhand waren de lampjes gemaakt en had 3 brandende lampen, uiteindelijk bleek dat er beneden in de kelder een Kruising was in de kabels waardoor mogelijk mijn buren dus glasvezel ontvingen.

Nu nog alleen de router, beetje belachelijk dat die achteraf komt, maar tot nu toe geen storingen of wat dan ook en echt VOL internet maximaal 150/150 altijd. (indien direct aangesloten op modem, ivm slechte router)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem lampje> NOGSTEEDS geen monteur > Geen Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Advertentie