obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing IJsselstein
Chikano
Heb dit geprobeerd, maar het mocht niet baten.
Dit is echt heel erg frustrerend en Caiway schuift het probleem af op de Router die ze note bene zelf hebben geselecteerd.

Ik blijf er bij dat het probleem wordt veroorzaakt door de modem, want als mijn laptop direct aansluit op de modem dan krijg ik ook geen verbinding. Dus waarom zou het probleem worden veroorzaakt door de router?
 
Offwood
Ik heb er nu ook weer last van :-( Modem en Router al meerdere keren op nieuw gestart. Gisteren ook :-( en dit zijn niet de enige keren...

Kreeg gisteren te horen dat dit door mijn thuis netwerk komt :-( haha werk helaas in de IT. Het is gewoon een pruts netwerk :-( met een geweldig modem en nog maar te zwijgen over de geweldige Etone... Getest met Dlink, Linksys, draytek, asus, zyxel routers. Laatste is een linksys ea6300.

Had me nooit moeten laten overhalen, VDSL kpn was een heel stuk stabieler, op deze manier jan de bandbreedte me gestolen worden.....

Weet iemand wanneer er een andere exploitant word toegelaten op het glasvezel netwerk ?

Iemand bekend met de opzeg procedure ?
 
Offwood
Dit moet wel door het modem komen of een klapperende Sfp in de switch/ Router in de wijkcentrale! of door hun geweldige netwerk! Misschien wel problemen met hun DNS servers. Misschien is het glas wel niet goed afgemonteerd...

We zullen er waarschijnlijk nooit achter komen...

Heb gevraagd dat er vrijdag een monteur komt kijken!
Gewijzigd door Offwood op 06 oktober 2013, 22:19
 
rhuijben
De storing op 22 September is veroorzaakt door een volledige (3 fase) uitval van de stroom in de Zenderpark/Statensingel POP. Zo'n uitval is er daarna geen meer geweest gelukkig.

Bij het opnieuw online brengen van het netwerk kwamen vervolgens andere problemen aan het licht en of die opnieuw optreden weet ik niet. Ik heb in ieder geval geen vergelijkbare problemen meer gezien in Zenderpark.

Qua inschakelen zou ik adviseren dat je eerst je glasmodem online laat komen en dan pas je router/pc, aangezien de meeste routers niet actief DHCP pakketjes naar het glasmodem blijven sturen na problemen. (Even de kabel tussen router en glasmodem los en vast werkt ook om dat te forceren)

Volgens mijn connectivity rapporten zijn er geen noemenswaardige hickups van mijn internet verbinding geweest sinds die zondag.

'De Entone' heb ik niet, dus over IP-TV stabiliteit kan ik niet veel toevoegen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie