obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone Amulet 515, nieuw begin?
minzel
Onlangs hebben wij (geen idee waarom) een nieuwe ontvanger van Caiway (we hebben wel telefonisch meerder malen contact gehad over falende oude ontvanger) mogen ontvangen, een Entone Amulet 515. Op de doos staat dat het model 1 GB RAM heeft (256 MB in de 400 series) en verder kan ik er niets over vinden. Het product lijkt niet te bestaan. Het viel me direct op dat het model veel sneller reageert op alles en ik ben benieuwd of dit model ook de eerdere bekende problemen niet heeft.

Ik vroeg mij af of iemand meer informatie heeft over dit model.

Ik heb foto's bijgevoegd.

vfxu95
2vb55iw
r2l05u
 
Adios
Misschien is het model zo nieuw dat er nog niks over te vinden is en ben jij een veldtester Smile
 
eric1988
Hier exact hetzelfde. Gemeld via Twitter, de volgende dag stond de TNT al voor de deur.
Na een paar dagen in gebruik lijkt het kastje een hele verbetering. Reageren gaat inderdaad sneller, het kastje wordt niet meer zo warm en het kastje is iets minder groot. Het enige nadeel dat bij ons is dat dit kastje haperend beeld geeft als deze aan onze powerline adapter zit aangesloten (ook met vol bereik).
 
eric1988
Bedankt Optimizer!

Wij gebruiken de tp-link 551 kit met cat5e kabels. Bij de vorige Entone werkte dit nog wel goed genoeg. Wat bedoel je precies met "de juiste fase"?

Ik raad iedereen die problemen heeft met de 400 aan, gewoon contact op te nemen met Caiway. De Amulet 515 is echt een hele verbetering!
 
rayblo
Mooi apparaat

Dit gebeurt qua temperatuur bij mij

https://app.box.com/s/rhf4x67w530wjfh9dbf7

Advies alleen van caiway luchten.

Zit al ontluchting in achterkant tv kast

En voorzijde is beschermd met glas ivm kinderen van 3 en 4

Mij mogen ze ook welbdie 515 ter test aanbieden
 
Adios
Wat bedoel je met luchten? Stinkt de Entone dan?
 
rayblo
dit is het antwoord van Caiway Twitter

Advies is om zorg te dragen voor een goede beluchting van de Entone.
 
Adios
Beluchting ?

Dus er moet een blazer op ?
 
rayblo

Quote

4K schreef:

Beluchting ?

Dus er moet een blazer op ?


Ik denk het wel, maar och een ding scheelt, all risk verzekerd, mocht er brand ontstaan door die entone!

Ben gestopt bij 38.6 graden te meten!
 
rayblo

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Dat ''verhaal'' dat rond gaat duid niet op een ''probleem'' maar is ''zoeken'' naar een probleem . Houdt de meter eens op je PC / CPU, Plasma TV of router, zelfs een Humax IRHD5300 wordt vele malen warmer. Die draaien al gauw tussen 42 ~ 57 C.

Omdat de bovendeksel van Entone op 2mm na tegen de HDD aanzit is daar de warmteontwikkeling. Mede door de hoogglans lak is de ''warmte stroom''anders en is de afscherming van een andere legering.


Duurde lang voordat je deze keer een reactie zou geven.

Maar goed temp. Meter in de kast geeft deze waarde aan.

Is geen kwestie van zoeken. Maar absurd antwoord van caiway.

Of krijg jij al standaard beluchtings systemen geleverd voor klanten?

Ik blijf gewoon van mening dat je gewoon een deugdelijk werkend product hoort te krijgen en om ONTOPIC te blijven;

een klant die een niet bestaand product krijgt ter test is wel heel erg apart.

Amulet 515 bestaat niet eens op de site van de fabrikant, en is nog geen twee maanden oud.

PS : Grappig dat je je eigen post vervangd door ...
Gewijzigd door rayblo op 23 september 2013, 18:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone Amulet 515, nieuw begin?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie