obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone - geen verbinding met http://mw-web-kabelnoord.divisio.local:8080/client-portal/device/entone
prmfeddema
Bij het opstarten van de Entone receiver (eerste keer) krijg ik doorlopend een foutmelding waardoor deze niet verder gaat..

Foutmelding: http://mw-web-kabelnoord.divisio.local:8080/client-portal/device/entone cannot access website oid..

Iemand anders hetzelfde probleem?
 
prmfeddema
Op de tweede poort.
Interessant is dat het ding keurig alle updates binnen haalde (vanaf poort 1) en synced. Vanaf het downloaden van het splashscreen (failure) gaat het mis...
 
prmfeddema
Foto van de foutmelding...
prmfeddema voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
prmfeddema
Dank voor de suggestie - ik ga de entone vannacht even uitzetten..probeer het morgen weer.
 
prmfeddema
Zojuist weer geprobeerd: Geen resultaat - zelfde probleem blijft terugkomen.
 
Adios
Misschien ben jij per ongeluk aangesloten op Kabel Noord.
Maar die hebben alleen kabel in Friesland.
 
prmfeddema
Je hebt gelijk gekregen. Vandaag twee uur met Caiway aan de telefoon gezeten (lees: in de wacht) en uiteindelijk kwam men tot dezelfde conclusie als jij.
Eea is lijkt nu opgelost te gaan worden - het enige wat wel onprofessioneel overkomt is:
a) de eerste lijn weet eigenlijk niet goed wat de status is en komt met flauwekul (helaas zit ik zelf in de netwerk wereld..dus dat werkt niet)
b) met stelt geen duidelijke deadlines. Op mijn voorstel: tot uiterlijk vandaag 18:00 onderzoek, bij geen resultaat een andere Entone opsturen wilde er bij de man aan de telefoon niet echt lekker in.

Samenvattend:
- Lijkt goed opgelost (aannemende dat een nieuwe decoder het goed oplost)
- Er lijken nog veel problemen te zijn (iedere keer 18 en meer wachtenden)
- 1e lijn mist nog wat kennis
- Klant laat men toch nog een beetje met een open einde bungelen/wacahten. Dat is niet handig en nodig.
 
Adios
De eeeste lijn helpdesk van Caiway ontbeert vaak de nodige kennis is mijn ervaring. Ze lezen maar wat op en daar moet je het mee doen.

Het laten bungelen van de klant herken ik helaas ook. Daar is Caiway kampioen in.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone - geen verbinding met http://mw-web-kabelnoord.divisio.local:8080/client-portal/device/entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie